Od 4.05 br. modyfikacja harmonogramów zdalnego nauczania

Uzupełniając dotychczasowe harmonogramy klasowe przedstawiamy Państwu nowe harmonogramy konsultacji z nauczycielami. W dotychczasowych harmonogramach lekcji nie ma znacznych zmian poza dodaniem godziny z wychowawcą (proszę zapoznać się ze zmodyfikowanymi harmonogramami). Nowo powstały harmonogram konsultacji uczniów z nauczycielami ma na celu usprawnić komunikację uczniów z nauczycielami i umożliwić (w razie potrzeby) konsultacje grupowe. Wprowadzono także możliwość dodawania się przez uczniów do zespołu Biblioteki. Każdy uczeń, który chciałby dodać się do zespołu powinien skontaktować się z wychowawcą klasy, który przekaże mu odpowiednie instrukcje. 

Poniżej harmonogramy dla poszczególnych klas:

klasa 0:

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_0.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_0.pdf

klasa 1: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_1.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_1.pdf

klasa 2: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_2.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_2.pdf

klasa 3: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_3.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_3.pdf

klasa 4: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_4.pdf

harmonogram konsultacji kl 4.pdf – modyfikacja od 1.06.2020

klasa 5: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_5.pdf

harmonogram konsultacji kl 5.pdf – modyfikacja od 1.06.2020

klasa 6: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_6.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_6.pdf

klasa 7: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_7.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_7.pdf

klasa 8: 

harmonogram_TEAMS_MAJ-_kl_8.pdf

harmonogram_konsultacji_kl_8.pdf

Lekcje zdalne odbywają się zgodnie z harmonogramem TEAMS dla każdej klasy.

Przypominamy, że każdy uczeń ma obowiązek być obecny na lekcjach online a także rozwiązywać i odsyłać przesylane przez nauczycieli materiały edukacyjne. Jest to warunkiem obecności na zajęciach! Przypominamy, ze zgodnie z przepisami nieobecność na ponad 50 % zajęć skutkuje zdawaniem egzaminu klasyfikacyjnego z danego przedmiotu. 

Poniżej przypominamy informacje dotyczące zdalnego oceniania w Szkole Podstawowej w Książnicach:

  1. W mocy pozostają zapisy Rozdziału VIII „Szczegółowe warunki i sposób oceniania wewnątrzszkolnego uczniów” Statutu Szkoły Podstawowej w Książnicach.
  2. W ramach zajęć zdalnego nauczania nauczyciele monitorują postępy uczniów oraz sprawdzają i weryfikują wiedzę i umiejętności uczniów.
  3. W ramach czasu pracy, nauczyciele prowadzący zajęcia informują rodziców o postępach uczniów, poprzez wiadomości email, sms, mms lub telefonicznie .
  4. Nauczyciele monitorują postęp uczniów poprzez uzyskiwanie od niech informacji zwrotnej po wykonanych zadaniach poprzez przesłaną wiadomość email, telefonicznie lub rozmowę z uczniem z wykorzystaniem aplikacji umożliwiających połączenie audio lub audio-wideo lub aplikacji umożliwiającej rozmowę tekstową.
  5. Nauczyciele sprawdzają i weryfikują wiedzę i umiejętności uczniów poprzez zadania przeznaczone do obowiązkowego wykonania (np. wypracowania, prace plastyczne, zadania matematyczne itp.) z poleceniem odesłania efektu pracy na adres e-mail nauczyciela (np. zdjęcia pracy, scan karty pracy, zrzut ekranu itp.).
  6. W celu weryfikacji wiedzy i umiejętności uczniów nauczyciele mogą wykorzystywać platformy edukacyjne umożliwiające ocenianie zdalne.
  7. Za wykonane prace uczniowie otrzymują oceny zgodnie z wewnątrzszkolnymi zasadami oceniania, ze szczególnym zwróceniem uwagi na motywujący charakter oceniania.
  8. W procesie oceniania nauczyciele biorą pod uwagę pilność, terminowość i jakość odsyłanych prac ucznia, zaangażowanie i samodzielność, zdalną pomoc kolegom w nauce i systematyczność odsyłania efektów pracy ucznia. Ocenie może podlegać także aktywność ucznia wykazywana podczas lekcji prowadzonej zarówno w formie przekazu video na żywo jak też w formie odpowiedzi kierowanych do nauczyciela z wykorzystaniem komunikatora lub innego narzędzia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Skip to content